Muallimköy Kavşağı Trafiğe Kapatıldı
Kocaeli Valiliği, Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu ile TEM Otoyolu ve bağlantı yollarında yürütülen üstyapı iyileştirme çalışmaları kapsamında Gebze Muallimköy Kavşağı Kol-4’ün geçici olarak araç trafiğine kapatıldığını duyurdu.
Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü sorumluluğundaki Gebze Kavşağı ile İzmit Kavşağı arasında devam eden "Üstyapı İyileştirmesi ve Büyük Onarım İnşaatı Yapım İşi" nedeniyle yeni bir trafik düzenlemesine gidildi. Valiilikten yapılan açıklamaya göre, TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı ile Doğu Hereke Kavşağı arasındaki üstyapı yenileme çalışmaları sebebiyle önemli bir bağlantı noktası ulaşıma kapatılacak.
KAPATMA 31 TEMMUZ’A KADAR SÜRECEK
Çalışmalar kapsamında, Osmangazi Köprüsü istikametinden gelip TEM Otoyolu Ankara istikametine bağlanan Muallimköy Kavşağı Kol-4 (Dilovası – Ankara ayrım kolu), 22 Haziran 2026 ile 31 Temmuz 2026 tarihleri arasında araç trafiğine tamamen kapalı kalacak.
SÜRÜCÜLERE "TRAFİK İŞARETLERİNE UYUN" UYARISI
Kocaeli Valiliği, çalışma süresince bölgede gerekli tüm emniyet tedbirlerinin alınacağını ve onaylı trafik projesine uygun olarak işaretleme çalışmalarının yapılacağını bildirdi. Yetkililer, bu güzergahı kullanacak sürücülerin mağduriyet yaşamamaları için yol üzerindeki trafik işaret ve işaretçilerine titizlikle uymaları gerektiği uyarısında bulundu
Kaynak:
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.