Kocaeli Emniyeti Korsana Geçit Vermedi :3 Araca Ceza Yağdı!
Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı trafik ekipleri, kent genelinde usulsüz ve belgesiz taşımacılık yaparak haksız kazanç sağlayanlara karşı yürüttüğü denetimler kapsamında korsan taşımacılık yaptığı belirlenen 3 araç sürücüsünü suçüstü yakalayarak cezai işlem uyguladı.
Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, şehir genelinde trafik güvenliğini sağlamak ve korsan taşımacılığın önüne geçmek amacıyla gerçekleştirdikleri denetim ve kontrollerine devam ediyor. Yapılan son uygulamalarda, yasal izinleri olmaksızın yolcu taşımacılığı yaptığı tespit edilen 3 araç sürücüsü tek tek belirlendi. Yakalanan her bir sürücüye, Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili Ek 2/3-a maddesi uyarınca 100.000 TL olmak üzere toplamda 300.000 TL para cezası kesildi. Cezai işlemler bununla da sınırlı kalmadı.Korsan taşımacılık yapan sürücülerin ehliyetlerine 30 gün süreyle el konulurken, suça karışan 3 araç ise 60 gün boyunca trafikten men edilerek çekici vasıtasıyla otoparka çekildi.
Kaynak:
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.