İlçe Sağlık Müdürlükleri Toplantısı Yapıldı

İlçe Sağlık Müdürlükleri Toplantısı Yapıldı

İlçe Sağlık Müdürlükleri Değerlendirme ve Paylaşım Toplantısı, İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Yüksel Pehlevan başkanlığında, Alikahya Yerleşkesi Abdülhamid Han Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.

Toplantıya, İl Sağlık Müdürlüğünde görevli başkanlar, başkan yardımcıları, ilgili birim sorumluları ve uzmanlarımız ile ilçe sağlık müdürleri katılım sağladı.

Birinci basamak sağlık hizmetleri, sağlıklı hayat merkezlerinde sunulan hizmetler, GÖREN koordinasyon çalışmaları ve sağlık hizmetlerinin daha etkin sunulmasına yönelik başlıkların ele alındığı toplantıda, mevcut durum değerlendirilerek sahadaki uygulamalara ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.

Toplantı, karşılıklı değerlendirme ve görüş alışverişiyle sona erdi.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.