GTO Yeni Hizmet Binası   Ticaretin Üssü Olacak!

GTO Yeni Hizmet Binası Ticaretin Üssü Olacak!

Gebze Ticaret Odası (GTO), bölge ekonomisine çağ atlatacak yeni hizmet binası projesinde sona yaklaştı.

Mevcut binanın artan üye yoğunluğu karşısında yetersiz kalması üzerine düğmeye basan GTO Başkanı Abdurrahman Aslantaş, yeni kompleksin sadece bir idari merkez değil, dev bir girişimcilik üssü olacağını müjdeledi. İçerisinde Bilgiyi Ticarileştirme Merkezi (BTM), AR-GE Akademi ve sosyal donatı alanlarını barındıracak olan proje, GTO’nun çevre dostu "Yeşil Oda" vizyonuyla taçlanacak. Başkan Aslantaş, projenin hayata geçmesinde yer tahsisi ve destekleriyle büyük pay sahibi olan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın ile Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz’e teşekkürlerini iletti. Haber Merkezi

Kaynak:Tuğçe Yakıcı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.