GTO Yeni Hizmet Binası Ticaretin Üssü Olacak!
Gebze Ticaret Odası (GTO), bölge ekonomisine çağ atlatacak yeni hizmet binası projesinde sona yaklaştı.
Mevcut binanın artan üye yoğunluğu karşısında yetersiz kalması üzerine düğmeye basan GTO Başkanı Abdurrahman Aslantaş, yeni kompleksin sadece bir idari merkez değil, dev bir girişimcilik üssü olacağını müjdeledi. İçerisinde Bilgiyi Ticarileştirme Merkezi (BTM), AR-GE Akademi ve sosyal donatı alanlarını barındıracak olan proje, GTO’nun çevre dostu "Yeşil Oda" vizyonuyla taçlanacak. Başkan Aslantaş, projenin hayata geçmesinde yer tahsisi ve destekleriyle büyük pay sahibi olan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın ile Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz’e teşekkürlerini iletti. Haber Merkezi
Kaynak:Tuğçe Yakıcı
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.