DİMER Hizmete Başladı
Darıca Belediyesi tarafından hayata geçirilen Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER), vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerini tek merkezden hızlı ve etkin şekilde çözüme ulaştıracak. Başkan Muzaffer Bıyık’ın yerinde incelediği merkez, belediye ile vatandaş arasındaki iletişimi güçlendirerek hizmet süreçlerinde yeni bir dönemin kapılarını aralıyor.
Darıca Belediyesi, vatandaşlarla belediye arasındaki iletişimi daha hızlı, etkin ve çözüm odaklı hale getirmek amacıyla hayata geçirdiği Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER) ile taleplere anında çözüm üretecek. Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde hizmet vermeye başlayan merkezi ziyaret ederek çalışmaları yerinde inceledi. Başkan Muzaffer Bıyık, merkezde görev yapan personelle bir araya gelerek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Ziyaret sırasında çağrı merkezine gelen talepleri bizzat karşılayan Başkan Bıyık, vatandaşlarla görüşerek taleplerini kayıt altına aldı.
TALEPLER DAHA HIZLI SONUÇLANACAK
DİMER sayesinde vatandaşlardan gelen başvuruların ilgili müdürlüklere daha hızlı ulaştırılacağını belirten Başkan Muzaffer Bıyık, süreçlerin anlık olarak takip edileceğini ve çözüm süresinin kısalacağını ifade etti. Vatandaş memnuniyetini esas alan hizmet anlayışıyla hareket ettiklerini vurgulayan Başkan Muzaffer Bıyık, belediyeciliğin vatandaşın sesine kulak vermekle başladığını söyledi.
VATANDAŞIMIZIN SESİ BİZİM YOL HARİTAMIZDIR
DİMER’in sadece bir çağrı merkezi olmadığını belirten Başkan Muzaffer Bıyık, “Hemşehrilerimizin talep, öneri ve şikâyetlerini en hızlı şekilde ilgili birimlerimize ulaştıracak, süreçleri anlık olarak takip ederek çözüm odaklı hizmet anlayışımızı daha da güçlendireceğiz. Vatandaşımızın sesi bizim yol haritamızdır. İnsana dokunan belediyecilik, vatandaşın taleplerine kulak vermek ve çözüm üretmekle başlar” dedi.
DİJİTAL VE GÜÇLÜ İLETİŞİM DÖNEMİ
Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren DİMER ile birlikte Darıca Belediyesi, vatandaşlardan gelen başvuruların kayıt altına alınması, ilgili birimlere yönlendirilmesi ve sonuçlandırılmasının tek merkezden koordine edilmesini sağlayacak. Böylece belediye hizmetlerinde erişilebilirlik, şeffaflık ve vatandaş memnuniyetinin artırılması hedefleniyor. Başkan Muzaffer Bıyık, DİMER’in Darıca’da vatandaş odaklı belediyecilik anlayışını güçlendirecek önemli bir adım olduğunu belirterek, tüm taleplerin titizlikle takip edileceğini söyledi.
Kaynak:Tuğçe Yakıcı
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.