Etkinlikte konuşan Sivil Toplum Kuruluşları ile İlişkiler Dairesi Başkanı Sabahattin Yamak, orman yangınlarının yüzde 95’inin insan kaynaklı olduğunu belirterek, "Ağaçları yeniden dikebiliriz ama kaybettiğimiz canları geri getiremeyiz" sözleriyle vatandaşları duyarlı olmaya çağırdı. Çocuklarıyla birlikte katılan gönüllülerin de destek verdiği çalışmayla, yangınları önlemenin en etkili yolunun önceden tedbir almak olduğu mesajı verildi.
Kent Ormanı’nda Yangına Karşı Gönüllü Temizlik
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kocaeli Gönüllüleri, yaz mevsimiyle artan orman yangını riskine karşı İzmit Kent Ormanı’nda çevre temizliği yaptı. “Yanmadan Tedbir Al” sloganıyla düzenlenen etkinlikte, mercek etkisi oluşturarak yangın çıkarabilecek cam şişe, plastik ve çöpler tek tek toplandı.
İlk yorum yazan siz olun