Elde edilen uluslararası başarının ardından GTÜ Rektörü Prof. Dr. Hacı Ali Mantar, başarılı öğrencileri makamında kabul etti. Öğrencilerin üniversitemizi gururlandıran başarılarından ötürü kendilerini tebrik eden Rektör Prof. Dr. Hacı Ali Mantar, takdim ve tebriklerin ardından öğrencilerle günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.
ULUSLARARASI SAHNEDE ÖNEMLİ DERECELER
GTÜ tarafından yapılan açıklama şöyle: ''Küresel ölçekte sürdürülebilir tarım ve mimari çözümlerin sunulduğu yarışmada, 15 farklı ekip jüri karşısına çıktı. GTÜ öğrencisi Elif Uzluer uluslararası takımı CicloVerde ile 6. sıraya yerleşirken, üniversitemizi temsil eden bir diğer öğrencimiz Simay Akpınar da "Oasis Lab" takımıyla finale kalarak yarışmayı 7. sırada tamamladı.
Öğrencilerimizin elde ettiği bu uluslararası başarılar, üniversitemizin mühendislik, biyoteknoloji ve sürdürülebilirlik vizyonunu küresel ölçekte bir kez daha tescilledi.''